باغ ویلای لاکچری و لوکس

باغ ویلا لاکچری و باغ ویلای لوکس

سلام به همراهان عزیز و گرامی و همیشگی سایت باغ ویلا 360. امروزه باغ ویلای لوکس طرفداران زیادی پیدا کرده. به همین دلیل دوباره مهمون گوشی ها و لپ تاپ هاتون هستیم با موضوع باغ ویلای لاکچری و باغ ویلای لوکس در اطراف کرج و تهران که این روزها بسیار پر طرفدار شده و علت اون هم این هستش که افراد از زندگی شهری خسته شدن و هر لحظه و در هر فرصت و تعطیلاتی که پیش میاد به دنبال راه فراری از این زندگی روتین و کسالت بار و پر استرس هستن. برای آشنایی بیشتر با مزایا و امکانات باغ ویلا های لاکچری، با باغ ویلا 360 همراه باشید.

باغ ویلاهای لاکچری فول امکانات با قیمت بسیار مناسب با متراژ های متنوع در دسترس می باشند که فقط کافیه با ما در ارتباط باشید تا با توجه به بودجه ی خود لوکس ترین باغ ویلا رو تهیه کنید.

باغ ویلاهای لوکس اطراف تهران و کرج بسیار مناسب استراحت های آخر هفتگی هستند که بدون دردسر در کمترین زمان ممکن به مقصد می رسید. علاوه بر آن استخر این باغ ویلا ها برای آبتنی های تابستانه بسیار مناسب بوده و تمام خستگی های روزمره را برطرف می کند.

باغ ویلای لوکس

✅ یکی از گزینه های پیش رو برای این که افراد بتونن از استرس های روزمره و زندگی کارمندی فرار بکنن این هست که اقدام به خرید باغ ویلای لاکچری و باغ ویلای لوکس اطراف کرج و اطراف تهران کنن که بتونن با دوستان و خانواده خودشون آخر هفته های خوبی رو بگذرونن و زمانی رو به فراغت و شادی سپری کنن.

✅ علت این که باغ ویلای لوکس خیلی رو بورس هست اینه که هم فضای بسیار زیبا و با نشاطی داره و هم طبیعتش بسیار دلچسب و کم نظیره و هم اینکه با توجه به میل خودتون و بودحه ای که در نظر دارین، می تونین اقدام به خرید باغ ویلا در تهراندشت بکنید و از یک فضای کاملا خصوصی بهره مند بشید و تعطیلاتتون رو به دور از ترافیک و انواع آلودگی های صوتی و آلودگی هوا، کنار کسانی که دوستشون دارید سپری کنید. (تهراندشت کجاست؟)

مزایای باغ ویلا لوکس

آپارتمان نشینی باعث شده زندگی روزمره به مراتب کسل کننده تر بشه و با توجه به قیمت ها مردم چاره ی دیگری ندارند. مخصوصا بچه ها که فضای امنی برای بازی و تفریح ندارند و مجبورند در خانه و فضای بسته خود را مشغول بازی های خسته کننده بکنند. وقتی باغ ویلا های لوکس و لاکچری را در تلوزیون یا تصاویر می بینیم برایمان بیشتر شبیه به رویا می باشد و یا شاید بتوانیم در مناطق شمالی کشور به اندازه یک یا دو شب با اجاره ی خیلی بالا و ترافیک طاغت فرسا به آن ها دست پیدا کنند. اما من میخوام بهتون یه پیشنهاد ویژه بدم که شگفت زده می شید. باغ ویلای لاکچری و باغ ویلای لوکس در اطراف تهران و کرج مثل تهراندشت، قیمت های بسیار مناسب و مقرون به صرفه ای دارند که بدون هیچ ترافیکی در عرض یک یا دوساعت به باغ ویلای لوکس خود می رسید و می توانید از امکانات آن استفاده کنید.

برای مشاوره و اطلاع از قیمت و امکانات انواع باغ ویلا با ما در تماس باشید.

مزایای خرید باغ ویلای لاکچری و لوکس

✅ از مزیت هایی که خرید این باغ ویلاها بهتون میده این هستش که طیف زیادی از این باغ ویلای لوکس در اطراف شهر پر از ترافیک و دودی مثل تهران و یا در اطراف کرج وجود داره و شما می تونین بدون اینکه بخواین ساعت ها در ترافیک شمال گیر بیفتین، به راحتی و در عرض یکی دو ساعت، به مقصد خودتون در تهراندشت برسید.

✅ از مزیت های دیگه ی خرید باغ ویلا در کردان یا تهراندشت این هستش که این باغ ویلاها سوپر لاکچری هستن، که با توجه به امکاناتی که داخل ویلا و در محیط اطراف اون وجود داره، قیمتش معقول و منطقی به نظر میرسه.

امکانات باغ ویلا لوکس و لاکچری

امکانات باغ ویلاهای لوکس

✅خب همونطور که تو قسمت قبل گفتیم این باغ ویلاها سوپر لوکس ساخته شدن و امکاناتی دارند که لنگه ش رو به جرات می تونم بگم، هیچ کجای ایران نمی تونین پیدا کنین و با توجه به هزینه ای که برای خرید باغ ویلای لوکس در تهراندشت می کنید، از خدمات و امکانات می تونید بهره مند بشید و خانومتون هرگز غر نزنه که پولمون حیف شد 😂

✅ از اون جایی که اختلاف قیمت ممکنه توی این لوکیشن نسبت به بقیه مکان ها بیشتر باشه، بهتره بدونین که کیفیت امکانات هم متفاوت و شگفت انگیزه.

✅ این باغ ویلاها تو یکی از خوش آب و هوا ترین مناطق در اطراف کرج و تهران ساخته شده و ساکنین این دو شهر به راحتی می تونن به این باغ ویلا و یا ویلاها دسترسی پیدا کنن.

✅ این باغ ویلاهای لاکچری هم برای تفریح و هم برای استراحت، یکی از عالی ترین انتخاب ها هستن ولی با این حال، ممکنه که افرادی که در وضعیت مالی متوسطی هستن، توانایی خرید این مکان ها رو نداشته باشن.

✅ داخل باغ ویلاها که امکانات مثال زدنی وجود داره و در محیط اون هم که باغ وجود داره امکاناتی مثل: استخر، باغ و باغچه های بزرگ، آلاچیق و فضاهای باز و بکر می تونه دل هر بازدید کننده و یا خریداری رو به لرزه در بیاره.

برای اطلاع بیشتر درباره ی هزینه ی ساخت ویلا در تهراندشت با ما در نماس باشید.

معرفی امکانات باغ ویلا های لوکس

معرفی امکانات باغ ویلا های لوکس و لاکچری

✅ خب همونطور که تو قسمت قبلی هم عنوان کردم، باغ ویلای لوکس هر کدوم به نوبه خودشون دارای طراحی های خاص با امکانات خاص و ویژه و متفاوت از هم هستن که با توجه به این امکانات، قیمتشون هم تغییر می کنه.

✅ مثلا ممکنه یه باغ ویلایی استخر سرباز داشته باشه ولی یه باغ ویلای دیگه استخر سر پوشیده. بنابراین شما به عنوان یک خریدار نمی تونید هرگز توقع این رو داشته باشین که قیمت این دو تا فایل، یکی باشن. چون هزینه ای که برای ساخت استخر سر پوشیده در نظر گرفته شده طبیعتا خیلی بیشتر از استخر های سرباز هست.

✅ همچنین به عنوان یک خریدار باید در نظر داشته باشین که آیتم هایی که توی هر باغ ویلای لاکچری وجود داره با اون یکی متفاوته و همین تفاوت باعث متغیر بودن قیمت های این باغ ویلا ها می شه. مثلا ممکنه یه لوکیشنی سالن بولینگ و بیلیارد داشته باشه و اون یکی فقط یک محیط سرباز و دلباز داشته باشه و طبیعتا این دو تا مورد تفاوت قیمت زیادی رو با هم خواهند داشت.

خرید باغ ویلا لوکس و لاکچری

خرید باغ ویلای لوکس

✅ خب مهم ترین قسمت هر باغ ویلایی قطعا قیمت و خرید اون باغ ویلاست. تمام کسانی که توی این مدت قصد داشتن که یه باغ ویلای لوکس برای خودشون خریداری کنن، قطعا تمایل دارن بدونن که از چه راه هایی میشه اقدام به انتخاب و بازدید از این لوکیشن ها بکنن و چجوری می تونن این باغ ویلاها رو خریداری کنن.

✅ اولین قدم برای هر مشتری به جهت خرید باغ ویلا اینه که بدونن نهایت انتظارشون از این باغ ویلاها چیه و دقیقا چه امکانات رفاهی در داخل و محیط باغ ویلا مد نظرشون هست، تا هر جایی که به قصد خرید مراجعه می کنن، افراد فروشنده بتونن موثر ترین مشاوره رو بهشون بدن و راهنماییشون کنن تا خریداران محترم بتونن دقیقا مکان مدنظرشون رو پیدا کنن و از خریدشون راضی باشن.

✅ اولین قدم هم در این رابطه اینه که مشتریان بتونن دقیقا شرح بدن که مکان مورد نظرشون باید چه ویژگی هایی داشته باشه ( چه از این نظر که باغ ویلای لاکچری دقیقا در چه منطقه ای واقع باشه و چه از این منظر که محیطی که توش قراره سکونت داشته باشن، از نظر فرهنگی و یا ساختاری و دوری و نزدیکی به شرایط و امکانات رفاهی اون منطقه، سوپر مارکت و … و حتی همسایگانشون به چه صورت هستش؟ ) و نکته مهم تر و دوم اینه که اصلا قیمت هایی که عنوان می شه با بودجه مشتری تناسبی داره یا خیر؟

✅ برای اینکه بتونین راحت تر به این دو مورد اشراف پیدا کنین پیشنهاد من این هست که حتما داخل اپلیکیشن هایی که وجود داره و سایت هایی که به این منظور طراحی شده، مراجعه کنین تا بتونین هم بدون اتلاف وقت موارد خودتون رو بررسی کنین و هم بتونین به راحتی و بدون این که قیمت و لوکیشن ها رو فرموش کنید، تمامی فایل های موجود در سایت ها رو با هم مقایسه کنید و قیمت و همه چیز تقریبا دستتون بیاد که موقع خرید باغ ویلای لاکچری سرتون کلاه نره. بیشتر بخوانید: هوشمند سازی ویلا در تهراندشت

قیمت باغ ویلا لاکچری و لوکس

قیمت باغ ویلا لاکچری

✅ ابتدای مقاله تا به این جا تمام تلاشم رو کردم که بگم قیمت باغ ویلای لاکچری در هر منطقه و با توجه به امکانات داخل اون و حتی خارج از اون متفاوت خواهد بود. حالا بیایید یه سری مواردی که از دید خودم و متخصصین در فروش باغ ویلای لوکس مهم هست رو باهاتون در میون بذارم.

  1. اولین عاملی که روی قیمت خرید ویلا لاکچری تاثیر میذاره طبیعتا متراژ و مساحت اون هست یعنی به هر میزانی که این باغ ویلاها بزرگ باشن و مساحت زمینشون بیشتر باشه طبیعتا روی قیمتشون میره دیگه، چون قیمت رو روی هر متر مربع محاسبه می کنن فروشنده ها.
  2. دومین عاملی که روی قیمت این ویلا ها تاثیر گذار هستش، منطقه ‌ای هست که ویلا در آن واقع شده‌. معمولاً مناطق مختلف قیمت های متفاوتی دارن و قطعا این رو میشه از روی موقعیت اون منطقه سنجید و تشخیصش داد که ایا حقیقتا همین قیمتی که میگن می ارزه یا خیر؟
  3. عامل سومی که روی قیمت این ویلا ها تاثیر می ذاره، امکانات موجود در داخل این باغ ویلا ها هستش. به هر میزانی که ویلا از امکانات بیشتری برخوردار باشه به طبع از قیمت بالاتری هم برخورداره. همونجور که در طول مقاله به آن اشاره کردم، خریدارای محترم قبل ‌از این ‌که اقدام به خرید باغ ویلا لاکچری کنن، باید بدونن در خرید ویلا چه نیاز هایی دارن و قراره تا چه حد برای خرید ویلا خرج کنن.

قیمت باغ ویلای لاکچری در تهراندشت چنده؟

قیمت خرید باغ ویلای لاکچری در تهراندشت یا کردان بستگی به متراژ زمین استفاده شده و امکاناتی داره که داخل ویلا طراحی شده. همچنین منطقه ای که این باغ ویلاها در اون ساخته شده از اهمیت زیادی توی قیمت گذاری برخورداره.

شرایط خرید باغ ویلای لاکچری چجوریه؟

شما عزیزان می تونین با مراجعه به پنلی که در سایت باغ ویلا 360 برای شما عزیزان طراحی شده، با توجه به موقعیت و نوع ملکی که نیاز دارین، تمامی فایل هایی که برای شما عزیزان فیلتر می شه رو مشاهده کنین و بعد از بررسی عکس ها و مشخصات با همکاران ما تماس بگیرین و اقدام به بازدید و نهایتا خرید باغ ویلای لاکچری در تهراندشت، اطراف شهر تهران و کرج بکنید.

Rate this post
فهرست مطالب

مطالب مرتبط

تماس سریع