خرید زمین در تهراندشت

خرید زمین در تهراندشت

سلام به دوستان و همراهان گرامی سایت باغ ویلا 360 که امروز دنبال مطالب مفیدی درباره خرید زمین در تهراندشت هستن. هر کسی که قصد خرید زمین  رو داره کلا دو تا هدف رو دنبال میکنه … که این اهداف این دو مورد هستن:

✅ خرید زمین برای ساخت ویلا و سکونت

✅ خرید زمین برای سرمایه گذاری و سودآوری در آینده

حالا ممکنه زمینی رو خریداری کنید که هیچوقت نتونید حتی یدونه از اهداف بالا رو محقق کنید باهاش. نمی خوام توی دلتون رو خالی کنم اما یه نکته خیلی مهمی که تو خرید زمین وجود داره اینه که قبلش خیلی تحقیق کنید و هرگز اجازه ندین که سرتون کلاه بره.

بیشتر بخوانید: ساخت ویلا در تهراندشت

❌مسئله اینه که بعضی زمین خریدن ها، آدم رو زمین گیر می کنه.

حتما شما هم شده دارین تو یه جاده ای می رین مثلا جاده چالوس یا جاده شمال، بعد یهو چشمتون به منظره هایی که ازش رد می شین بیفته و دلتون بخواد که یه خونه همونجا داشته باشین و تو تعطیلاتتون بتونید ازش استفاده کنین.

مزایای خرید زمین در تهراندشت (اطراف تهران و کرج)

اما یه نکته ای که تو خرید زمین تو جاهایی که کیلومترها از خودتون فاصله داره اینه که شما نمی تونید بعد از این که این زمین ها رو به خونه تبدیل کردین و ساختینشون، به راحتی و هر زمانی که خواستین به مقصد برسین؛ چون هم توی تعطیلات خیلی جاده ها شلوغ می شه و ساعت ها باید تو راه بمونید و هم این که بهتره یه جای نزدیک تر باشه بهتون تا هر زمانی که خواستین در کمترین زمان ممکن به مقصد برسید و برای افرادی که به اونجا دعوت می کنید، هیچ محدودیتی از هیچ لحاظی وجود نداشته باشه.

پیشنهاد ما اینه که اگر ساکن تهران و یا کرج و اطرافش هستید، حتما یک انتخاب آینده دار بکنید و اقدام به خرید زمین در تهراندشت بکنید. این موقعیت خیلی ویژه و استثنایی هستش و با توجه به تخمینی که زده شده، رشد قیمت خونه در این مناطق در آینده ای نزدیک زیاد خواهد بود. و با توجه به همین موضوع هم خیلی از افراد با هدف فروش خود زمین و نه خونه، در آینده با قیمتی بالاتر اقدام به خرید زمین تو این منطقه می کنن.

کردان جزو بهترین مناطق برای خرید ویلا در تهراندشت هست. برای کسب اطلاعات خرید باغ ویلا در تهراندشت و خرید باغ ویلا در کردان کلیک کنید.

چگونه زمین بخریم؟

شاید برای اغلب شما پیش اومده باشه که توی روزنامه ها و سایت های مختلف و یا اپلیکیشن هایی که امروز وجود دارن، کلی تبلیغات و ریز و درشت ببینید که مربوط به خرید زمین در تهراندشت یا خرید زمین تو شهرهای مختلفی که آب و هوای خوب و تمیزی دارن باشه و قطعا به مزیت هایی که با خرید این عراضی نصیبتون می شه هم اشاره های زیادی کردن که همین موضوعات ممکنه شما رو خیلی وسوسه کنه که سراغ خرید و سرمایه گذاری تو این زمینه برین.

حالا اگر بخواییم بحث حقوقی این تبلیغاتی که می شه رو نادیده بگیریم و خیلی نخواییم به دنبال راستی ازمایی کردن اون ها بریم، مسئله ای که این وسط پر رنگ تره، اینه که اصلا نباید به همین آگهی ها اکتفا کنید و حتما قبل از هر چیزی دنبال پرس و جو کردن و تحقیق کردن در این رابطه بپردازین و اصلا تحت تاثیر احساساتی که دارین و تحریک هایی که اشناهاتون می کنن به سرعت تصمیم قطعی برای خرید نگیرید.

خرید زمین تهراندشت

نکات خرید زمین در تهراندشت

توی این قسمت قراره به مواردی بپردازیم که حتما باید قبل از خرید هر زمینی به خاطر داشته باشین تا بعدا از خریدتون پشیمون نشین.

بیشتر بخوانید: باغ ویلای ارزان 

✅ قدم اول

قبل از این که هر کاری کنید باید بدونید که خریدن زمین از قدیم الایام یه آداب خاصی داشته. و هر کسی که قصد خرید داشته حتما در مواردی مثل: کسب اطلاعات کافی از منطقه، موقعیت زمین، آینده آن. کاربری زمین، موانع قانونی، شناسایی مالک واقعی، کسب اطلاع از شورای محل، پرس و جو از دهیاری و معتمدین محلی، مذاکره با افراد بومی و همسایگان باید کاملا محتاط عمل کنه. و تمامی این موارد رو ازش اطلاع کافی داشته باشه و بگذرونه که خیالش بابت تمامی ابعاد این موضوع خرید زمین  راحت بشه.

✅ قدم دوم

توی مرحله بعدی لازمه که با فروشنده سر تمامی موضوعاتی که قابل بحث هست مثل قیمت زمین و متعلقاتش، صحبت و مذاکره کنین تا بتونین به نتیجه قطعی قبل از امضای قرارداد برسین.

✅ قدم سوم

قسمت سومی که باید خیلی در موردش مراقب باشید و قدم های یک و دو رو حتما قبل از رسیدن این مرحله انجام بدید، مرحله امضای قرارداد و نوشتن اون هست که بهش اصطلاحا میگن مبایعه نامه.

لازمه که بدونین خودتون و یا اطرافیانتون صلاحیت نوشتن اون رو ندارین و لازمه که با یک دستیار حقوقی و یا وکیل امور قرارداد مشورت کنین. و بندهای اون رو تعیین کنین و یا این که این افراد متخصص در زمان عقد قرارداد حتما حضور داشته باشن.

نتیجه عدم توجه به نکات خرید زمین چیست؟

خب طبیعتا خودتون بهتر از من جواب این سوال رو می دونید و طبیعتا متوجه هستید که توجه نکردن به مواردی که دونستنشون لازم و ضروری هست پیش از خرید، به قیمت اعصابتون تموم می شه و ممکنه خیلی پاتون گیر بشه سر این قضیه.

چون ممکنه کسی که ازش زمین رو می خرین یه کلاهبردار باشه و متوجه بشه که شما در خصوص خرید زمین در تهراندشت یا هر مکان دیگه ای خیلی بی تجربه و تازه کار هستین و شگردهایی روتون پیاده کنه که عقل جن هم بهش نمی رسه و داخل قرارداد چیزهایی نوشته بشه و حتی نوشته نشه که بعد از یک مدت مشخصی قرارداد شما فسخ بشه و تمام هزینه ای که کردین به باد بره.

این افراد به راحتی می تونن از پول و سرمایه ای که دستشون دادین استفاده کنن و به نوعی ممکنه تا اخر عمرتون مجبور بشید که بی خیال اون هزینه ای که کردین بشین و یا این که سال های سال طول بکشه تا بتونین سرمایه تون رو برگردونین. برای همین هم سر اون 3 تا نکته خرید زمین بهتون اصرار کردم که حتما یاد بگیرین.

زمین تهراندشت در نقشه گوگل

اگر شما نیز همانند بسیاری افراد به دنبال یک محیط امن و زیبا با آب و هوایی باور نکردنی می گردید، پیشنهاد می کنیم که با خرید زمین در تهراندشت بهترین سرمایه گذاری زندگی خود را انجام دهید.

تمامی افرادی که اندکی سرمایه در دست دارند امروزه به دنبال راهی مطمئن و پر سود برای اندوختن آن می گردند و طبیعتا خرید زمین و ملک یکی از روش های حفط سرمایه می باشد ولی بهتر است پیش از خرید ملک در هر جایی ابتدا به بررسی منطقه مورد نظر پرداخته شود تا بتوان بهترین تجربه را از یک سرمایه گذاری کسب کرد.

یکی از مناطق بسیار ارزنده برای سرمایه گذاری محیطی می باشد که به منطقه سکونت شما نزدیک باشد چرا که در صورت ساخت و ساز بتوانید به سهولت به ملک خود سر بزنید و آخر هفته های خود در کنار دوستان و خانواده لذت ببرید لذا به ساکنین تهران و حومه آن توصیه می شود که حتما به خرید زمین در تهراندشت فکر کنند.

⭕ استعلام قیمت پیش از خرید زمین (مهم)

پیش از خرید زمین در هر منطقه لازم است تا ابتدا از زمین خود استعلام بگیرید و از این که زمین در بافت قرار دارد یا خیر، اطمینان حاصل کنید. چرا که ممکن است در ادامه به دلیل نداشتن مجوزهای لازم و قانونی به مشکل بر برخورید و سرمایه خود را از دست بدهید.

اما نکته ای که به طور کلی باید در نظر داشته باشید این است که خرید زمین از بهترین انواع سرمایه گذاری ها می باشد چرا که احتمال افزایش قیمت آن در طول زمان و در کشور ایران صد در صدی می باشد و پتانسیل های بسیاری در جهت رشد و توسعه دارد.

علاوه بر تمامی این موارد بهتر است بدانید که زمین ها امکان بهره برداری بسیاری دارند و می توان برای اجرای پروژه های متعددی از آن ها استفاده نمود لذا با خرید زمین در یک مکان مطمئن، چند برابر کردن سرمایتان حتمی می باشد.

⭕ 6 نکته که باید پیش از خرید زمین در تهراندشت به آن توجه کنید

پیش از خرید هر زمینی می بایستی به مواردی چون: 1- موقعیت جغرافیایی زمین 2- اندازه قواره 3- هدف از خرید زمین 4- بودجه اولیه برای خرید 5- بررسی سند زمین و نوع کاربری آن 6- استعلام از مراجع ثبت اسناد و مشورت با مشاوران املاک توجه نمایید و بدانید که قصور در هر یک از این موارد می تواند در آینده برای شما عزیزان پشیمانی های بسیاری به بار آورد.

⭕ مزیت های خرید زمین در تهراندشت

از جمله مزیت هایی که می توانید با خرید زمین در منطقه تهراندشت به دست آورید اولا این است که اگر ساکن شهر تهران باشید نیازی به جا به جایی های چندین ساعته و ترافیک های سر سام آور و طولانی نخواهید داشت و تنها با 45 دقیقه رانندگی می توانید به این منطقه دسترسی پیدا کنید و علاوه بر این ها می توانید از این منطقه برای پیشرفت و سرمایه گذاری طولانی مدت، حق مالکیت مستقیم، هزینه ‌های کمتر در نگهداری از زمین و مقرون به صرفه بودن در مقایسه با زمین‌ های توسعه یافته سود کافی را کسب نمایید با توجه به این که این منطقه رشد صعودی در خرید و فروش زمین و ملک در چند سال اخیر را داشته است و از آب و هوای بسیار مطبوع و جاذبه های گردشگری فراوانی برخوردار است و دارای امکانات بسیاری برای سرمایه گذاری می باشد.

سرمایه گذاری خرید زمین در تهراندشت

طبیعتا قبل از این که بخوایین سرمایتون رو در مسیر خرید زمین هزینه کنید، خیلی سوال ها ذهن شما رو به خودش درگیر می کنه که چه اصولی اصلا در سرمایه گذاری رو خرید زمین وجود داره؟ این که روی کدوم بخش از خرید ملک تمرکز کنیم بهتره و از نظر سودآوری در آینده کدوم نتیجه بهتری قراره به ما بده؟ و این که چطور و چگونه رفتار کنیم در این سرمایه گذاری ها تا در زمان رکود مسکن بتونیم از مخمصه خلاص بشیم و در امان بمونیم و سرمایمون به باد نره؟

بهتره که بدونین اگه زمانی قصد سرمایه گذاری تو ملک و املاک رو گرفتین، کاملا تصمیم درستی هستش. چرا؟ به این دلیل که اصلا این حوزه توی سرمایه گذاری جزو پر طرفدارترین و پر سود ده ترین ها به حساب میاد. چون هر چقدر که بازار نوسان پیدا کنه و توی جامعه تحولات سیاسی و اجتماعی و از همه مهم تر اقصادی رخ بده، اول از همه روی قیمت مسکن و مشتقاتش تاثیر می ذاره. و ممکنه یک شبه، مخصوصا تو کشور ایران به یک سرمایه و سود خیلی هنگفتی برسید، پس انتخاب، انتخاب درست و منطقی ای هست.

اگر بازار رو همیشه و در زمان های افزایش تورم رصد کرده باشین، می بینین که بازار مسکن به سرعت در مواقع این چنینی افزایش قیمت پیدا می کنه ولی این نکته رو برای کسانی می گم که به تازگی می خوان اولین قدم هاشون رو در عرصه سرمایه گذاری بگذارن؛ بهترین بازار برای سود دهی شما عزیزان خرید زمین در تهراندشت و سایر شهرهایی هستش که می دونید قراره در آینده ای نزدیک قیمت زمین هاش به علت گسترش و افزایش ساخت و ساز، بیشتر بشه و هر چقدر که شما این زمین ها رو نفروشید هر روزی که می گذره، قیمتش افزایش پیدا می کنه.

🔚کلام آخر

امیدواریم که توی این مقاله به اندازه کافی در رابطه با خرید زمین در تهراندشت و مزیت هایی که از این انتخاب نصیبتون میشه بهتون اطلاعات داده باشیم تا بتونین در زمان مناسب بهترین تصمیم رو در رابطه با سرمایتون بگیرید و این که پیش از خرید به یاد داشته باشین که چه مواردی رو باید بهش بپردازین تا از یک خرید امن و پر سود بهره مند بشید. در نهایت هم اگر این مطلب برای شما مفید بود اون رو برای دوستاتون به اشتراک بگذارید تا اون ها هم از یک معامله پر سود بهره ببرن. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله باغ ویلای لاکچری رو مطالعه کنید.

سولات متداول ❓

قیمت زمین در تهراندشت چنده؟

قیمت زمین هایی که در تهراندشت هست با توجه به مواردی مثل مساحت زمین، موقعیتی که زمین در اون قرار گرفته و شرایطی که برای خرید وجود داره متفاوت هستش و شما عزیزان می تونین با توجه به شرایط و از همه مهم تر بودجه خودتون، بهترین مورد رو برای خرید در نظر بگیرین.

مزایای خرید زمین در تهراندشت چیه؟

خرید زمین در تهراندشت برای افرادی که در تهران و کرج ساکن هستن به راحتی بعد از ساخت و ساز بتونن رفت و آمد داشته باشن و این که تهراندشت به تازگی جزو مناطقی شده که روز به روز قیمت زمین هاش به علت آب و هوا و موقعیت بسیار خوبش، افزایش پیدا می کنه و می تونه یک موقعیت استثنایی برای سرمایه گذاری باشه.

Rate this post
فهرست مطالب

مطالب مرتبط

تماس سریع