هوشمندسازی ویلا در تهراندشت (راهنمای خرید-نکات جدید)

هوشمندسازی ویلا در تهراندشت

سلام به عزیزای دلم که مدت هاست به دنبال هوشمندسازی باغ ویلا در تهراندشت کرج و هوشمندسازی باغ ویلا در کردان هستن ولی و اما نمیدونن که چگونه و چجوری این کار رو باید انجام بدن. ما قراره توی این مقاله بهتون یاد بدیم که اولا هوشمند سازی ویلا چیه و اصلا مگه ویلا، تکنولوژی هوشمند سازی روش نصب شده ؟ و دوما ان که مزیت ها و معایب این کار چیه و طریقه و روش انجامش به چه شکلی هست؟ پس تا آخر مقاله ما رو همراهی کنید.

هوشمندسازی به چه معناست؟

✅ هوشمند سازی که خب طبیعتا از اسمش مشخصه که چیه و یکی از امکاناتی هستش که به لطف اون و پیشرفتی که در تکنولوژی صورت گرفته در اختیار بسیاری از افراد قرار گرفته تا بتونن به راحتی و فراغ بال از ویلاهای مجللشون استفاده کنن.

✅ این روزا خیلی چیزها هوشمند شده و این هوشمند شدن به خونه ها هم رحم نکرده.

این هوشمندسازی ویلا در تهراندشت به این صورته که داخل ویلاها سیستم های هوشمند سازی نصب می شه که بهش اصطلاحا می گن MBS.

هدف از نصب این MBS حالا چیه؟ خب مشخصه دیگه. این که راحت تر بشه فضای داخلی ویلا ها رو مدیریت کرد و این که امنیت ویلا ها رو بالا برد.

هوشمندسازی ویلا چیست

نحوه عملکرد سیستم هوشمند سازی ویلا چگونه است؟

✅حالا می پرسی نحوه کارکرد این سیستم های هوشمندسازی ویلا در تهراندشت چجوریه ؟ به این صورته که شما تو خونت نشستی مثلا، بعد از راه دور می تونی ویلا و یا خونه ای که داخلش هستی و یا نیستی رو کنترل کنی و از طریق کنترل هم می شه بهش دسترسی پیدا کرد و به شبکه اینترنت متصل می شه تا به راحتی بشه باهاش کار کرد.

✅حتما براتون سواله که ساخت و طراحی این کنترل ها چجوری انجام شده؟ ساخت و طراحیش به این صورته که چند تا سخت افزار رو با هم ترکیب کردن که با یه نرم افزار خیلی قدرتمند می شه این سیستم رو راه اندازی کرد.

✅حالا اگر بخواییم ساده تر این موضوع هوشمند سازی یک ساختمون و یا باغ ویلای لاکچری رو برای شما عزیزان شرح بدیم به این صورت هستش که ساختمون و یا ویلای شما انگار که یک مرکز مدیریت داره که تمامی هماهنگی از طریق این واحد مرکزی انجام می شه و طبیعتا این واحد مرکزی ای که می گیم در حقیقت همون کامپیوتر یا لپ تاپ یا گوشی هایی هستن که روزمره ازش استفاده می کنین و به کارکرد و جزئیاتش آگاه هستین.

✅با استفاده از این ابزار در هر جایی که باشین و در صورتی که فقط اینترنتتون وصل شده باشه می تونین به تمامی اتفاقاتی که داخل خونه و یا ویلاتون می افته آگاه باشین و تمامی این تصاویر رو در لپ تاپ شخصیتون و حتی راحت تر موبایلتون مشاهده کنین.

✅علاوه بر این که می تونین از ای سیستم هوشمندسازی ویلا در تهراندشت در منزل شخصیتون استفاده کنین، می تونین از اون در محیط کارتون به عنوان مدیر شرکت و مجموعه تون استفاده کنین و به راحتی ببینید که چه کسی از زیر کار در می ره و چه کسی واقعا تمام تایم مفیدش رو صرف کار می کنه که البته من به شخصه اصلا همچین موضوعی رو پیشنهاد نمی کنم چرا که توهین به شخصیت کارمندان خودتون و حریم خصوصیشون هست.

✅توجه داشته باشین که این واحد های کنترلی تمامی فرمان هایی که براش صادر میشه رو مو به مو انجام می ده و اگه دوربین و سنسور هایی در محل مورد نظرتون نصب بشه که متصل به همون سیستم ام بی اس باشه، شما به راحتی می تونید تمامی فعالیت هایی که در اون محل می شه رو دقیق ببینید.

ویلای هوشمند در تهراندشت

کاربرد امکانات سیستم هوشمند ویلا

✅شاید برای خیلی هاتون سوال شده باشه که این هوشمندسازی ویلا در تهراندشت چه فضاهایی رو تحت پوشش خودش قرار می ده یا به قول معروف کجا ها رو می شه خوب و حسابی دید زد؟

با این سیستم ها شما عزیزان می تونید تمامی بخش ها و قسمت های داخلی مثل سالن پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و همچنین قسمت های بیرونی ویلا مثل در ورودی، راه پله، استخر، باغچه و … رو مشاهده کنین.

کاربرد هوشمند سازی درب ورودی و پارکینگ ویلا

✅همه مون می دونیم که درب ویلا ها از اون دسته از بخش هایی هستن که امنیت این بخش از همه جا مهم تره و در زمان نصب این سیستم های هوشمند سازی باید دقت کافی انجام بشه که نقاط کور حتما پوشش داده بشه.

✅اغلب خونه های ویلایی ای که روشون این سیستم های هوشمندسازی ویلا در تهراندشت نصب می شه عموما بسیار گرون قیمت هستن و اصلا علت نصب این سیستم ها هم همین موضوعه. این خونه ها معمولا برای استفاده در زمان تفریحات به درد صاحبینشون می خورن و در روزهای عادی سال خالی هستن و این سیستم ها بهترین امکاناتی هستن که می تونن در اختیار صاحبین این مکان ها قرار بگیرن.

✅از امکاناتی که این هوشمندسازی ویلا در تهراندشت بخواییم به یکی از مهم ترینشون اشاره کنیم، باید ارسال پیامک رو مثال بزنیم. حالا این موضوع به چه شکل انجام می شه؟ به این صورت که در زمان هایی که درب خونه و یا ویلاتون باز و بسته می شه به سرعت یک پیامک براتون ارسال می شه که شما رو از این قضیه مطلع کنه.

✅علاوه بر این موضوع هم که گفتیم مالک ویلا می تونه در هر زمان و هر مکانی که عشقش بکشه، با دوربین های امنیتی ای که تو مکان نصب کرده، می تونه ناظر بر اعمال کارکنان و اتفاقاتی باشه که در اون محل می افته.

✅یکی دیگه از امکانات این هوشمندسازی ویلا در تهراندشت اینه که مالک ویلا هر جایی که باشه به راحتی می تونه درب منزلش رو برای هر کسی می خواد باز کنه حتی اگه خودش داخل ویلا حضور نداشته باشه. اینجوری دیگه هیشکی نمی تونه کلید ویلای شمال ملت رو بگیره 😀 

سخن پایانی

✅امیدوارم که شما عزیزای دل که پیگیر این قضیه هوشمندسازی ویلا در تهراندشت بودین تا اینجا دیگه کاملا جواب سوال هاتون رو گرفته باشین و انقدر تو این شرایط وضعتون خوب باشه که بتونین یه ویلای مشتی بخرین و اضافه ش رو هم یه سیستم ام بی اس نصب کنین و لذتش رو ببرین فقط یادتون باشه شوهر عمتون در زد هر جایی که بودین بگین سیستم خراب شده و در رو به هیچ وجه باز نکنین.

✅اگه این مطلب به اندازه کافی تونست براتون جذاب باشه اون رو برای فامیل ها و دوستاتون بفرستید. برای کسب اطلاعات بیشتر مقالات (باغ ویلا در کردان) | (تهراندشت کجاست) و (خرید زمین در تهراندشت) رو بخونید.

سوالات متداول:

هوشمند سازی ویلا شامل چه خدماتی می شه؟

با استفاده از این هوشمند سازی شما عزیزان به عنوان مالک ویلا می تونین تمام رفت و امدهای ویلاتون رو چک بکنید و در صورتی که حتی داخل ویلا حضور ندارین، می تونین درب رو به روی هر کسی که می خوایین باز کنین و از همه مهم تر این که تمامی اتفاقاتی که درون ویلا می افته رو ناظرش باشین در هر مکانی که هستین و تنها با اتصال به اینترنت.

روند خرید ویلای هوشمند در تهراندشت چیه؟

برای خرید ویلای هوشمند در تهراندشت کافیه که تو قسمت فایل ها به دنبال یک ویلای هوشمند سازی شده بگردید. و بعد از انتخاب با املاک باغ ویلا 360 در تهراندشت تماس بگیرید.

4.9/5 - (14 امتیاز)
فهرست مطالب

مطالب مرتبط

تماس سریع