باغ ویلا در تهراندشت ( با قیمت مناسب)

باغ ویلا در تهراندشت

در این مقاله قرار است در رابطه با باغ ویلا در تهراندشت در تهراندشت و طریقه پیدا کردن بهترین باغ ویلاها در این منطقه شگفت انگیز😍 با شما عزیزان صحبت کنیم تا بتوانیم منبع و مرجع مناسبی به جهت انتخاب و خرید لاکچری ترین باغ ویلاها در لوکیشنی خوب با قیمت ارزان برای شما عزیزان باشیم.

ما را تا انتهای مقاله همراهی فرمایید.

در فیلم زیر تصاویر باغ ویلاهای تهراندشت را به نمایش گذاشته و برای شما از مزایای خرید باغ ویلا در تهراندشت گفته ایم:

باغ ویلا به چه معناست؟

✅ در حقیقت باغ ویلا همان باغ می باشد و به معنای بخش و یا قطعه زمینی زیر کشت است. ویلا باغ یا همان باغ ویلا که دو ترکیب کلمه به یک معنا می باشند از زمان پهلوی به همین نحوه به کار می رفته است. از دیگر واژگانی که به این معنی اطلاق می شده اند می توان به پردیس اشاره نمود که خود این واژه برگرفته از زبان پارسی باستان پارادئزا به معنای باغ و بوستان است.

✅ کلمه پارادئزا در اوستا به معنای باغ است که در زبان پهلوی به پالیز تغییر پیدا کرده است که در زبان دری به معنای کشتزار هندوانه و سبزیجات می باشد. اما در زمان هخامنشیان بسیار پادشاهانی بودند که در دوران سلطنت خود مشغول ساخت ویلاهایی در باغ های گسترده و سرسبز خود می نمودند و این فرهنگ ایرانی از زمان های بسیار دور در ساخت خانه های ویلایی درون باغ و بوستان ریشه دوانده است و امروزه نیز افراد برای فرار از روزمرگی و مشغله های کاری و زندگی پر فشار شهری اقدام به خرید باغ ویلا در تهراندشت و شهرهای سرسبز ایران می کنند تا بتوانند در آسایش با خانواده و دوستان خود دمی را به خوشی بگذرانند و از هوای پاک و تمیز این باغ ها که منزلشان در آن لانه کرده، نهایت استفاده را ببرند.

کردان بخش بسیار زیبایی از تهراندشت است که ویلاهایی لوکس و لاکچری زیادی را در دل خود جای داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید باغ ویلا در کردان کلیک کنید.

باغ ایرانی چیست؟

✅ در این قسمت می خواهیم به تبیین مفهوم باغ ایرانی برای آن دسته از افرادی که ممکن است تا کنون با این واژه آشنایی نداشته باشند، بپردازیم.

✅ در حقیقت باغ ایرانی به آن دسته از باغ هایی اطلاق می شود که بر پایه معماری ایرانی ساخته شده است که این پایه و عناصر معماری شامل مواردی چون: ساختار هندسی، آب، درختان و … می باشد که ساخت و بنای این باغ های ایرانی به طور عمده در فلات ایران و مناطق پیرامونی فرهنگ آن رواج زیادی داشته است.

اگر قصد معاوضه یا تهاتر ملک در کرج را دارید با ما در تماس باشید.

انواع باغ ویلا در تهراندشت

سه نوع ساختار باغ ایرانی

✅ باغ ویلا در تهراندشت در سه نوع برای مشتریان خرید باغ ایرانی وجود دارد که عزیزان می توانند با توجه به بودجه ای که در نظر دارند و همچنین امکانات و سلیقه مد نظرشان اقدام به خرید هر یک از این خانه های مجلل و زیبا و لاکچری فرمایند. این سه نوع به شرح زیر می باشند:

✔️ 1-برخی از این ویلا باغ ها در مسیر عبور جوی آب قرار دارند.

✔️ 2-بعضی از این باغ ویلاهای زیبا با دیوارهای بلند محصور است.

✔️ 3-و برخی نیز در داخل محوطه ویلاباغ استخردار قرار دارند که در حقیقت لاکچری ترینشان می باشد.

✅ این سه مدل و یا مشخصه که بسیار در جذب مشتریان موثر و مهم می باشد، باغ ویلا در تهراندشت را از هر حیثی از سایر مناطق مستثنی می کند.

جالب است بدانید که باغ های ایرانی آنقدر طی سالیان دراز مورد توجه گردشگران اروپایی بوده است که جهانگردان نام پرشین گاردن را که یک سبک از طراحی و ساخت خانه باغ تلقی می شود، بر روی آن نهاده اند.

همانطور که پیش تر عرض کردیم، از مشخصات ساخت این خانه باغ ها عبور نمودن جوی آب در داخل باغ می باشد و عموما بسیاری از آن ها دارای استخر و ویلای تابستانی درون خود می باشند.

 

برخی از این  باغ ‌ها نیز به صورت چهار باغ هستند که چهار باغ به معنای عبور آب از 4 مسیر مختلف می باشد.

علت طراحی خانه باغ به این سبک چیست؟

✅ تمامی باغ هایی که در مطالب پیشین عنوان نمودیم در حقیقت دارای ارتباطی دیرینه با فرهنگ و طبیعت ایرانی می باشد و نشان از این دارد که ما از قدیم الایام به دنبال همسو نمودن نیازهای خود با طبیعت بوده ایم.

✅ از گذشته طراحان این باغ های ایرانی به دنبال نشانه هایی بوده اند که بتوانند حقیقت نهفته در طبیعت را درک نمایند تا بتوانند با استفاده از پیچیدگی ها و شگفتی هایی که در آن وجود دارد و همچنین تکیه نمودن بر تجربیات خود در زمینه خلق بناهای ایرانی، این دو عنصر زیبایی و شگفتی را با یکدیگر پیوند داده و در فرهنگ ایرانی پیاده سازی نمایند که باغ ویلا در تهراندشت نیز حاصل این کشف و خلاقیت بزرگ می باشد و همه ما مدیون افرادی می باشیم که به خوبی توانستند این دو عنصر را با یکدیگر تلفیق نمایند.

برای اطلاع از قیمت زمین در سرخاب با ما در تماس باشید.

اما چقدر از باغ ها در زندگی خودمان استفاده می کنیم؟

✅ به این بیاندیشید که با خرید باغ ویلا در تهراندشت می توانید تجربه دراز کشیدن روی چمن های تازه، زیر نور آفتاب تابستانی را به یاد کودکی تجربه کنید و یا یه محیط امن و زیبا را برای خانواده و کودکان خود فراهم نمایید تا بدون دغدغه در فصول مختلف سال برای فراغت از خستگی های زندگی شهری به آن جا پناه ببرید.

✅ در کنار دوستان خود در یک فضای گرم و دلنشین و در جوار جوی های کوچکی که از باغتان می گذرد صدای پرندگان را گوش بدهید و به گپ و گفت صمیمانه بپردازید.

خرید باغ ویلا در تهراندشت

خرید باغ ویلا در تهراندشت

✅ اگر شما نیز به دنبال یک تجربه شگفت انگیز در محیطی کاملا امن می باشید و عاشق طبیعت و هوای تمیز هستید تا برای فراغت، پناهگاهی برای شما باشد پیشنهاد ما به شما باغ ویلا در تهراندشت می باشد که با فاصله اندکی از تهران می توانید در هر زمانی که می خواهید به باغ ویلای خود مراجعت نمایید.

✅ در سالیان اخیر افراد زیادی در ویلاهای شمال سکنی گزیده اند که همین موضوع موجب شده تا هم قیمت های این ویلاها نسبت به امکانات رفاهی و ارزش واقعی خود بالا رود و هم این که این محیط شلوغ تر شود و راه های دسترسی به آن در هر تعطیلات سخت تر شود.

✅ شما عزیزان اگر به دنبال ی محیط ارام، نزدیک، خلوت و با قیمت منصفانه می باشید پیشنهاد ما خرید باغ ویلا در تهراندشت می باشد.

تفاوت بین ویلا با باغ ویلا

✅ حتما شما نیز در این ایام دقت کرده اید که چقدر این روزها نام باغ ویلا را به کررات می شنوید اما ایا برایتان سوال شده که علت این موضوع چه می تواند باشد؟

✅ موضوعی که موجب تکرار باغ ویلا در تهراندشت شده است به خاطر وجود زمین های بزرگ با انواع درختان و گیاهانی است که در حالت کلی به نام باغ اطلاق می گردد و این که یک ویلای مجهز و زیبا و فول امکانات داخل این باغ قرار بگیرد را می توان به نام باغ ویلا شناخت.

بیشتر بخوانید: خرید زمین در تهراندشت

✅ شاید برای برخی از شما عزیزان که این مطالب را می خوانید تصور خرید یک باغ ویلا در تهراندشت بسیار هزینه بر و دور از ذهن به نظر برسد اما نیازی نیست نگران این موضوع باشید. چرا که برای خرید هر یک از این باغ ویلاها می توانید بر اساس نیاز و بودجه خود موردی بسیار مناسب برای خود و خانواده انتخاب نمایید چرا که این مکان ها در لوکیشن های مختلف و با امکانات رفاهی متفاوت به مشتریان عزیز عرضه می گردد و شما می توانید با توجه به مبلغی که قادر به هزینه کردن آن می باشید یکی از موارد پیشنهادی ما را خریداری نمایید و از حضور در این منطقه خوش آب و هوا با موقعیت بسیار نزدیک به تهران در آخر هفته های خود لذت ببرید.

کلام آخر

امید داریم که مطالب عنوان شده مورد توجه شما عزیزان قرار گرفته باشد و بتواند گره های ذهنی و سوالات شما را برطرف نماید. اگر از مقاله فوق رضایت کافی را داشته اید آن را با نزدیکان خود به اشتراک بگذارید، شاید که مشتری خوش شانس خرید باغ ویلا در تهراندشت او باشد.

سوالات متداول:

قیمت باغ ویلا در تهراندشت چنده؟

با توجه به امکانات رفاهی که در اختیار خریداران باغ ویلا در تهراندشت قرار می گیرد، قیمت این مکان ها متفاوت می باشد. برای استعلام قیمت دقیق و مشاوره رایگان تماس بگیرید.

تفاوت باغ ویلا و ویلا در چیست؟

باغ ویلا به محلی اطلاق می شود که درون باغ یک ویلای تابستانی نیز ساخته شود. در حالی که ویلا بدون محیط طبیعی و باغ می باشد.

Rate this post
فهرست مطالب

مطالب مرتبط

تماس سریع