خرید باغ ویلا در کردان (قیمت باغ ویلای ارزان در کردان)

باغ ویلا در کردان

در این مقاله قرار است برای آن دسته از افرادی که برای آخر هفته های خود به دنبال مکانی برای فراغت از خستگی های زندگی شهری می گردند و یا می خواهند در تعطیلات خاص با خانواده و دوستان خود به خوش گذرانی در بهترین طبیعت و آب و هوا بپردازند پیشنهادی ویژه بدهیم: خرید باغ ویلا در کردان

شاید با شنیدن کلمه ی باغ ویلا به یاد مناطق شمالی کشور با قیمت های بسیار زیاد بیوفتید اما امروزه عده زیادی از مردم به کردان و اطراف تهران و کرج روی آوردند. این منطقه  به نسبت  مناطق شمالی کشور مزایای زیادی دارد. یکی از بزرگترین مزیت های آن مسافت کوتاه و کم ترافیک بودن کردان می باشد که به راحتی می توانید تعطیلات آخر هفته ی خود را در ویلای شیک خود سپری کنید. برخی ویلا تهیه می کنند که فضای سبز خاصی ندارد و فقط محلی برای اسکان دارند، از طرفی بعضی ها باغ تهیه می کنند و فقط می توانند از درخت های میوه و فضای سبز آن بهره ببرند. اما با تهیه باغ ویلا در این منطقه خوش آب و هوا با یک تیر دو نشان می زنید و می توانید هم فضای سبزی با درختان ارزشمند داشته باشید و هم ویلایی مدرن و شیک برای اسکان داشته باشید.

خرید باغ ویلا در کردان با امکانات کامل

باغ ویلا  های شیک می تواند امکانات مفرح و بی نظیری مطابق با سلیقه ی شما داشته باشد. امکاناتی مانند:

استخر

استخر علاوه بر کاربردی که در تابستان دارد جلوه ی بسیار زیبا و شیکی به باغ ویلا می دهد و باعث افزایش قیمت ملک شما هم می شود. وجود استخر در باغ ویلای شما باعث می شود که در فصل گرم سال ساعاتی را به آبتنی و شنا بگذرانید و بچه ها در کنار خانواده ورزش شنا را فرا بگیرند.حتی بعضی از مالکان خوش سلیقه اقدام به نصب سرسره آبی روی استخر باغ ویلای خود کردند و جلوه ی بی نظیری به ملک خود دادند. با وجود یک سرسره آبی هرچند کوچک، بچه ها دیگر نمی توانند از ان فضا دل بکنند.

جکوزی

عده ای از استخر استفاده زیادی نمی کنند و ترجیح می دهند یک جکوزی در ویلای خود تعبیه کنند تا بعد از استرس ها و خستگی های روزمره، ساعاتی را به تن آرامی در جکوزی سپری کنند و همچنین باعث درمان بسیاری از بیماری ها شوند. جکوزی قیمت تقریبا بالایی دارد اما در عین حال قیمت ملک شما را بالا می برد و جزو مدرن ترین امکانات باغ ویلا در کردان می باشد.

آلاچیق

 آلاچیق یکی از پر طرفدار ترین امکانات باغ ویلا می باشد که می توان ساعات خوشی را در فضای باز گذراند و از منظره و هوای پاک و تمیز آن منطقه بهرهمند شد. همچنین آلاچیق برای دورهمی های خانوادگی و شب نشینی ها بسیار مناسب می باشد. آلاچیق ها مدل های متنوعی دارد. برای مثال آلاچیق هایی با آتشدان بسیار مناسب روز های سرد سال می باشد تا فضایی گرم و دلچسب به دورهمی ها ببجشد. بعضی از آلاچیق ها هم به سیستم سرمایشی و گرمایشی پیشرفته ای مجهز هستند که فضای باغ ویلای شما در کردان را بسیار دلنشین و کاربردی می کند. برای اطلاع بیشتر درباره ی شرایط و قیمت باغ ویلا در کردان با ما در تماس باشید.

در ادامه مطلب به شما خواهیم گفت که چگونه می توانید با مبلغی کم تر از حد تصور خود، صاحب یک باغ ویلای زیبا در کردان شوید پس تا انتهای مقاله ما را همراهی فرمایید.

فیلم زیر معرفی پیج اینستاگرام باغ ویلا 360 به همراه تصاویر زیبای باغ ویلای لاکچری در کردان است.

تفاوت ویلا و باغ ویلا در کردان

ابتدا باید بدانید که در هر محله که می خواهید اقدام به خرید باغ ویلا یا ویلای تابستانی فرمایید باید در نظر داشته باشید که باغ ویلا با ویلای خالی تفاوت دارد. چه از منظر امکاناتی که در هر یک قابل ارائه است و چه از منظر مبلغی که می بایستی برای آن بپردازید.

چرا که محیط هایی که به باغ ویلا اطلاق می شوند عموما هم از متراژ بالاتری برخوردار می باشند و هم امکاناتی چون استخر و جوی آب و باغ و باغچه در اطراف ویلای تابستانی که خود این موضوع باعث جذابیت و زیبایی چندین برابر آن مکان خواهد شد و این در صورتی است که در ویلاها، متراژ محدود به ویلا و جای پارک ماشین است و تمامی امکانات رفاهی ای که در درون ویلا می باشد بنابراین اگر بودجه ی محدودی دارید و از پس خرید باغ ویلا برنمی آیید می توانید اقدام به خرید یک ویلای تابستانی معمولی فرمایید.

باغ ویلا در کردان

باغ ویلای ارزان در کردان

تمامی عزیزانی که نمی توانند از پس هزینه های خرید ویلاهای منطقه کردان بر بیایند می توانند با کمی زیرکی اقدام به خرید ویلای نمایند که کمی فضا برای ایجاد باغچه های کوچک در اینده داشته باشد.

در این صورت است که می توانید با هزینه ها اندک اندک ویلای ساده خود را با امکانات دلخواه خود تکمیل نمایید و با کاشت درخت و گیاه در اینده ای نه چندان دور و با هزینه ای کم تر از خرید باغ ویلا، صاحب یک باغ ویلا شیک و مجهز به سلیقه خود و خانواده تان شوید.

کاشت نهال، گلها و درختان چهارفصل به مرور بر زیبایی محیط ویلایتان می افزاید بطوری که شما فقط مسئول رسیدگی به آبیاری و هرس درختان خواهید بود که اگر امکان حضور همیشگی در ویلایتان را نداشتید، میتوانید فردی را به عنوان باغبان برای چنین امری قرار دهید. بیشتر بخوانید: خرید زمین در تهراندشت

مهم ترین موارد در خرید باغ ویلای شیک در کردان

از اولین انتظاراتی که فرد خریدار باغ ویلا در کردان دارد می توان به این اشاره کرد که امکانات اولیه درون ویلای خود اعم از برق و گاز و آب و اینترنت و … را دارا باشد و در عین حال بتواند در یک محیط روستایی و سرسبز، با آب و هوای تمیز و امکانات رفاهی خوب در هر چهار فصل سال بتواند با دوستان خود از محیط و ویلای خود لذت کافی را ببرد.

پس حتما پیش از اقدام به خرید حواستان به نکاتی که مهم تر است باشد که هرگز دچار ضرر و زیان و پشیمانی نگردید.

باغ ویلا در کردان

گزینه های خرید و فروش باغ ویلا در کردان

با تجربه ای که مشاورین ما در خصوص خرید و فروش باغ ویلا در طی سالیان دراز کسب نموده اند بهتر است حتما از این تجربه و صحبت ها به نحو احسن استفاده نمایید تا بتوانید بهترین گزینه های پیش رو در رابطه با این معاملات را انتخاب نمایید.

از اولین مواردی که در خرید باغ ویلا باید به آن توجه کافی را داشته باشید این است که دسترسی آن محیط به چه شکلی می باشد و لوکیشن آن در کجا قرار دارد چرا که در آینده ای نه چندان دور خواهید دید که به چه میزان دوری و نزدیکی لوکیشن باغ ویلای شما از امکانات رفاهی تاثیر گذار خواهد بود لذا دسترسی محلی باغ ویلای خود را جدی بگیرید و به راحتی از کنار آن رد نشوید.

به خاطر داشته باشید که کردان با تنها 2 ساعت فاصله از تهران می تواند بهترین مکان پیش از شمال و حومه آن، برای شما مطرح گردد چرا که نیازی به گیر کردن در ترافیک های سنگین و چند ساعته و اعصاب خورد کن در روزهای تعطیل سال نیست و می توانید با فراغ بال در هر ساعتی از شبانه روز که می خواهید  سفر خود را شروع کنید و در کمتر از 2 ساعت در مقصد خود باشید.

موقعیت محلی باغ ویلا

حتما به خاطر داشته باشید که موفعیت محلی نیز از آن دسته از مواردی است که حتما باید پیش از تهیه باغ ویلا به آن توجه داشته باشید. چرا که این موقعیت ها به چند دسته اصلی تقسیم بندی می شوند و شما خریداران محترم می بایستی پیش از خرید با توجه به روحیات، بودجه و نیاز خود این موارد را از نظر بگذرانید.

از نظر موقعیتی می توانیم باغ ویلاها را به چند دسته اصلی تقسیم بندی کنیم که شامل موارد زیر می باشد:

باغ ویلا مجموعه ای

در این منطقه مجموعه ای باغ ویلاها موجود می باشند که ماهیت کلی این مجموعه ها به این صورت می باشد که در ابتدا باغ های بزرگی بوده اند که به قطعات کوچک و اکثرا 400 متری و 1500 متری تقسیم شده اند و معمولا دارای درب ورودی و کوچه های اختصاصی و نگهبانی می باشند.

اگر احساس می کنید که روحیات شما و خانواده تان با این موضوع سازگاری دارد و یا شرایط رفت و آمد شما با این موضوع منافاتی ندارد، این گزینه می تواند پیشنهاد خوبی برای خرید این نوع ویلا به حساب بیاید.

باغ ویلا شهرکی

برخی از این باغ ویلا ها در شهرک ها وجود دارند که هر یک از این مکان ها خصوصیات و مشخصات و قیمت و متراژ و به طور کلی قیمت و حتی فروشنده مخصوص به خود را دارا می باشند. این قبیل باغ ویلا در کردان برای افرادی مناسب است هم از نظر بودجه هیچ گونه محدودیتی ندارند و هم این که به طور کلی به بافت و پرستیژ منطقه ای که می خواهند در آن تعطیلات خود را بگذرانند بسیار اهمیت می دهند.

ویلا باغ محیط مسکونی

ممکن است در دسته خریدارانی نیز باشید که بخواهید ساکن باغ ویلاهایی شوید که در گذشته در دست ساکنین این مناطق بوده است و تنها کاربرد باغ داشته است ولی پس از گذشت زمان و بالا رفتن قیمت محدوده به باغ ویلا تغییر کاربری داده است.

باغ ویلاهایی که دارای ساخت جدید هستند و سن آنها زیاد نیست معمولا دارای یک مالک هستند و وراث در پای معامله حضور ندارند. ولی با سبک ساخت و سازهای جدید ویلاها کمتر به صورت باغ ویلا ساخته می شوند و اکثر خانه باغ هایی که وجود دارند قدیمی هستند. این نکته باعث می شود که باغ ویلاها قدیمی بوده و طبیعتا دارای وارث یا وراث باشند که حتما پیش از خرید باید حواستان به این نکته باشد.

مزایای خرید باغ ویلا در کردان

  • ✅  فوق العاده بودن آب و هوا
  • ✅  ویلاهای سند دار
  • ✅ فاصله نزدیک تا تهران در ترافیک 1.5 ساعت و بدون ترافیک 40 دقیقه فاصله تا میدان آزادی
  • سرمایه گذاری اقتصادی به دلیل رشد هر روزه قیمت زمین در این منطقه و بالا بودن ارزش ملک

می باشد که به دلیل تنوع زیاد ویلاها و دارا بودن باغ ویلا و زمین های بکر می توانید علاوه بر خرید ویلا در کردان، اقدام به خرید زمین کنید تا با ساخت و ساز بتوانید بهترین سرمایه گذاری را با دارایی خود نمایید.

البته باید در نظر داشته باشید که در اطراف تهران باغ ویلاهای بسیاری خرید وجود دارند ولی منطقه کردان به لحاظ امکانات و موقعیت ویژه خودش از بهترین مناطق برای خرید یک ویلای عالی با بهترین امکانات می باشد.

⭕ قیمت باغ ویلا در کردان

با توجه به این که این منطقه دارای وسعت زیادی است لذا ویلاهای فراوانی وجود دارند که از نظر متراژ، امکانات، باغ دار بودن و یا بدون باغ بودن و موقعیت و دسترسی آن از یکدیگر متفاوت هستند و قیمت های متفاوتی نیز دارند. سند دار بودن یا نبودن ویلا نیز تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد.

عموما ویلایی هایی که دارای آب و برق و گاز قانونی می باشند از سایرین، قیمت بالاتری دارند.

⭕ وجه تمایز کردان با سایر مناطق نزدیک تهران

از جمله مزیت هایی که کردان نسبت به مناطقی چون لواسانات و شمال کشور دارد این است که ویلاهای آن به مراتب دارای قیمت بسیار معقول تری نسبت به سایرین می باشد به صورتی که شما با هر بودجه ای می توانید یک فایل برای خرید خود انتخاب نمایید؛ کافیست تنها کمی در این منطقه گشت بزنید و به دنبال کیس مورد نظر خود بگردید. خواهید دید که چگونه می توانید با اندکی سرمایه در این منطقه پر سود و منفعت سرمایه گذای نمایید.

همچنین در نظر داشته باشید که مثلا قیمت یک ویلای مشابه در کردان، حدود 3 برابر قیمت کم تری نسبت به مناطقی چون سهیلیه و لواسانات دارد. علاوه بر این شما می توانید با پرداخت نصف هزینه یک ویلای مشابه در شمال صاحب ویلایی به مراتب بهتر در کردان شوید و برای گذراندن آخر هفته های خود در یک طبیعت زیبا و هوای تمیز و لذت بخش، تنها 40 دقیقه تا مقصد رویایی خود فاصله داشته باشید و بدون این که زمان با ارزش خود را در مسیرهای طولانی هدر دهید و در ترافیک های آزار دهنده رانندگی کنید، به راحتی به رفت و آمد با دوستان و خانواده خود در این ویلاها بپردازید.

⭕ تفاوت قیمت ویلا در مناطق مختلف کردان

لازم به ذکر است که قیمت ویلا در مناطق مختلف کردان نیز متفاوت می باشد و اگر قصد خرید ویلا در کردان در مناطقی چون شهرک زعفرنیه، طاووسیه، الهیه، کنار رود کردان را دارید می بایستی هزینه بیشتری بپردازید چرا که این مناطق جزو منطقه های قدیمی کردان است که به همین دلیل نیز از ارزش بالاتری برخوردار می باشد.

اما اگر به دنبال منطقه ای با بافت روستایی می گردید که در عین حال از قیمت کم تری برخوردار باشد لازم است بدانید که در کردان مناطقی چون آغچه حصار، لشکرآباد، سنقرآباد از این ویژگی برخوردار هستند و طی سالیان اخیر نیز فروش ویلا در این مناطق به رشد بالایی رسیده است.

شما عزیزان می توانید با توجه به بودجه و نیاز و سلیقه خود اقدام به خرید باغ ویلا در کردان نمایید و برای سهولت در این امر ما در همه ایام در کنار شما عزیزان خواهیم بود تا به شما بهترین راهنمایی ها را در امور خرید و فروش بدهیم.

کلام آخر

امیدواریم که این مطالب که برای خرید بهترین باغ ویلا  و باغ ویلا در تهراندشت برای شما عزیزان تهیه نموده ایم مورد توجه تان قرار گرفته باشد و بتوانید با استفاده از اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می دهد، بهترین گزینه ها را برای خرید انتخاب نمایید. اگر این مطلب برای شما مفید بود آن را با نزدیکان و دوستان خود به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول:

  1. اسناد و مدارک باغ ویلا تا چه حد مهم می باشد؟

همیشه پیش از خرید باغ ویلا یا یک خانه روستایی قدیمی در هر مکانی که قصد خرید دارید به این نکته توجه داشته باشید که خانه باغ روستایی مورد نظر شما به صورت ارثی است یا دارای یک مالک واحد و از همه مهم تر اینکه سن بنا چند ساله است؟

  1. چه مواردی را باید در دفترخانه به نام خودمان بزنیم؟

حتما در برگه مبایعه نامه شماره کنتور آب، برق، گاز، تلفن و اشتراکات اصلی را ذکر کنید و تک تک این موارد مهم در دفترخانه بعد از خرید ملک باید به نام شما شده باشد.

  1. در رابطه با زمین ها و درختان اطراف ویلا باید چه بکنیم؟

کلیه توابع زمین ها و باغ ها حتی برخی درختان کهنسال اطراف یا داخل زمین ویلا باغ در برگه معامله و اسناد هنگام خرید ذکر شوند تا بعدا با وراث و همسایگانی که نمیشناسید درگیر مباحث حقوقی نشوید.

  1. در رابطه با باغ ویلاهایی که ورثه دارند چه اقداماتی باید بکنیم؟

حتما در خرید خانه باغ روستایی که مالکیت موروثی دارند گواهی حضور همه وراث را تقاضا کنید.

قیمت باغ ویلا در کردان متری چنده؟

قیمت باغ ویلا بستگی زیادی به لوکیشن و امکانات مثل استخر داره

شرایط خرید باغ ویلا چجوریه؟

برای خرید ابتدا وارد سایت بشید و با شماره های ما تماس بگیرید، بعد از مشاوره رایگان و انتخاب بهترین باغ ویلای مناسب خودتون راجع به شرایط پرداخت با هم توافق می کنیم

Rate this post
فهرست مطالب

مطالب مرتبط

تماس سریع